Opdrachtgevers
Voorafgaand aan mijn opleiding tot Communicatieadviseur, heb ik de studie Natuurgeneeskunde en de bachelor Filosofie met succes afgerond. Voor een uitgebreider overzicht van mijn ervaring en opleidingen, kijk je op mijn LinkedIn pagina.
Brand en social manager (Interim) sinds juni 2019. Verantwoordelijk voor de content strategie en producties voor web en social media. En de realisatie van campagnes, joint promotions en PR.
Als Campagnemanager bij DetailResult was ik niet alleen verantwoordelijk voor de uitvoering van landelijke en lokale campagnes, maar ook voor de sponsoring van goede doelen en andere maatschappelijke projecten. Daarnaast heb ik communicatie rondom duurzaamheidsthema’s opgezet.
De Haarlemmer Kweektuin is een non-profit organisatie, die samen met de gemeente Haarlem de voormalige Stadskweektuin wil omvormen tot hét centrum voor duurzaamheid van Haarlem en omstreken. Ik heb een communicatieplan gemaakt gericht op het creëren van meer naamsbekendheid en daarmee het werven van fondsen om de ontwikkeling op het terrein te kunnen versnellen.
Met de overheid en vele gemeenten als klant, heb ik voor dit online communicatiebureau, gericht op maatschappelijke thema’s en gezondheidsbevordering, diverse communicatieplannen en campagnes gemaakt. Ik was verantwoordelijk voor de ontwikkeling en productie van alle on- en offline communicatiematerialen en stuurde vormgevers, fotografen en ict-ers aan.
Tijdelijke vervanging van de Projectmanager Marketing Communicatie. Onder mijn verantwoordelijkheden viel o.a. het opzetten en uitwerken van instore marketingmaterialen. Ook heb ik een efficiëntieslag op het proces van de wekelijkse winkelmaterialen doorgevoerd.
Bij reclamebureau DDB vormde ik als RTV-coördinator de spin in het workflow-web op de radio/ tv-productieafdeling. Ook produceerde ik radiocommercials en paste TV-commercials aan. Veel plannen, begroten en inkopen van freelancers, studiotijd en materialen.
Bij deze woonzorgorganisatie, verving ik de communicatiemedewerker tijdens haar zwangerschapsverlof. Ik was er verantwoordelijk voor social media, de redactie en productiebegeleiding van diverse communicatiemiddelen en de coördinatie van evenementen.
Tijdelijk woonachtig in New York waar ik versterking bood bij de coördinatie en uitvoering van een wereldwijd marketingonderzoek bestaande uit interviews en enquêtes. (Marketing2020-Organizing Marketing for Growth)
Als Freelance MarCom Executive bij Marktonderzoeksbureau Ipsos
coördineerde ik een website/CMS selectie project. Daarnaast produceerde ik diverse communicatiematerialen, deed contentmanagement op web en social en redigeerde publicaties.